FREEBITCO.IN İLE BITCOIN - PARA KAZANMA



    Selamlar!

     Bitcoin'in fiyatını gün ve gün artıyor. Bitcoine para yatırmadığımız her gün maalesef zarar ediyoruz. Eğer cebinizde Bitcoine yatıracak paranız yoksa ve bilgisayar veya cep telefonuyla çok oyalanıyorsanız. Bahsedeceğim sistem TAM size göre!

freebitco.in kazanma




     Efendim Freebitco.in diye bir site var. Siteye saate bir uğrayıp Roll (çevirme)  tuşuna basarsanız size belli miktarda satoshi (Bitcoin kuruşu) veriyor.  

   Bence sosyal medyada pek bir şey kazandırmayan gezinize 30 saniyelik bir ara verebilirsiniz(?). Efendim verilen Satoshi oranı Bitcoinin dolar karşısındaki değerine göre azalıp artabiliyor. Aslında aldığınız oran dolar bazında hep aynı sadece size ödemeyi BTC(Bitcoin) ile yaptığı için ona göre ayarlıyorlar.

    Freebitco.in'de sadece çevirmeyle değil; aynı zaman da mining, kumar,faiz, çekiliş, referansla da btc kazanabilirsiniz.



 Mining

      Web browserınız açıkken mining yapabilirsiniz. Ancak benim tecrübelerime göre "yakıtını bile karşılamıyor".  Tabi denemesi bedava isterseniz bi deneyin.

Kumar (Multiply Btc)

Multiply Btc

Efendim benim kumar dediğime onlar "Multiply Btc" yani mealen "Btc'nizi katlayın" diyorlar.Şöyle bir görünüme sahip kendisi, ben bu işe hiç girmedim. Kazandırıyor mu kayıp mı ettiriyor bilmiyorum. Tavsiyem siz de uzak durun. Emeğinizi şans gibi bilimsel olmayan şeylerle hiç bir zaman heba etmeyin.

    Sosyal mesajımızı da verdiğimize göre geçelim çekilişe.

Çekiliş

çekiliş - lottery

    Her çevirişinizde (roll)  sistem size Btc'nin yanında 2  Lotery Tickets (Çekiliş hakkı ) ve 2 Reward Points (RP) veriyor. Bu çekiliş hakkıyla; hafta da bir yapılan çekilşe katılyorsunuz. Size bir miktar Btc çıkabilir(!).


Referans

    FreeBitco.in'de referans sistemi bulunmaktadır. Sizin referans linkinizle kaydolan bir kişi ne kazanırsa yarısını da size veriyorlar Btc, RP, lotery ticket dahil. Doğrusunu söylemek gerekirse yazının yazılış amacı da bu :). 

    Benim linkimle kayıt olmayı düşünürseniz size minnettar kalırım.  Benim linkimden kayıt olmanız sizi herhangi  bir zarar uğratmaz.  Aksine çok cüzü de olsa aktifliğinize göre size bir miktarı geri dönmüş olacak.


 Kayıt olmak için tıklayınız   https://freebitco.in/?r=7612989 


                             NOT

|Bununla beraber bir de Freedogeco.in i deneyin!

| FreeDogeCoin Kazan Nedir? >>>>>   https://freedogecoinkazan.blogspot.com.tr/

| Kayıt olmak için :                  > >> >>>   http://freedoge.co.in/?r=1456612 







   

2 yorum:

  1. Bitcoin hesabımı mı açmak istiyorsunuz? Tıklayın: bitcoin hesabı açma

    YanıtlaSil
  2. Btcturk,Binance,Paribu güvenilir mi değil mi yazlarımız:

    1- Btcturk güvenilir mi diye merak ediyorsanız tıklayın: btcturk güvenilir mi
    2- Binance güvenilir mi diye merak ediyorsanız tıklayın: binance güvenilir mi
    3- Paribu güvenilir mi diye merak ediyorsanız tıklayın: paribu güvenilir mi

    4- Binance güvenilir mi diye merak ediyorsanız tıklayın: binance güvenilir mi

    YanıtlaSil

FREEBITCO.IN İLE BITCOIN - PARA KAZANMA

    Selamlar!      Bitcoin'in fiyatını gün ve gün artıyor. Bitcoine para yatırmadığımız her gün maalesef zarar ediyoruz. Eğer cebi...